تا زمانی که پیرو ولایت فقیه باشیم مملکت آسیب نخواهد دید

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران تآکید کرد: تا زمانی که پیرو ولایت فقیه باشیم و راه شهدا را ادامه دهیم به مملکت ما آسیب نخواهد رسید.
 

به گزارش   پایگاه مردمی ارتش به نقل از گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس    ، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم در جمع فرماندهان، کارکنان پایور و وظیفه تیپ 228 شهید سرلشکر ابراهیم ثابت‌سقز، با اشاره به روند مذاکرات هسته ای و نتیجه حاصل شده افزود: امروز دشمنان ما به حقانیت ایران اسلامی در داشتن دانش صلح آمیز هسته‌ای ایمان دارند و با هدف ایجاد اختلاف و بازداشتن کشور از تاثیرگذاری در منطقه، خواهان دستیابی ایران به آن نیستند.

نماینده ولی فقیه در ارتش با بیان اینکه ایران اسلامی همواره تاثیر بسیار مهمی در تحولات منطقه و جهان دارد افزود: این جایگاه مرهون خون شهیدان و فداکاری و از جان گذشتگی ایثارگران است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: شهدا درس پاسداری و ایستادگی در مقابل زیاده‌خواهی  دشمنان را به ما آموختند لذا برای تداوم پیروزی‌ها باید از شهدا درس آموخت و فرهنگ شهادت و شهادت‌طلبی را حفظ کرد.

حجت الاسلام آل‌هاشم تآکید کرد: تا زمانی که پیرو ولایت فقیه باشیم و راه شهدا را ادامه دهیم مملکت آسیب نخواهد دید.

وی در پایان به تشریح برخی از ویژگی های الگوی فرماندهی مطلوب از منظر فرماندهی معظم کل قوا پرداخت و ایمان، معنویت، اراده، صبر، استقامت، توکل، خودسازی فردی، روحیه فداکاری و ایثار را از جمله ویژگی های یک فرمانده مطلوب از منظر فرماندهی معظم کل قوا برشمرد.

 گفتنی است با حضور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش صندوق قرض الحسنه تیپ 228سقز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا